Про тепло – дбаємо заздалегідь.

Пора задуматись, а чи все ми зробили для того, щоб довгими зимовими вечорами відчувати тепло і затишок у рідній домівці?

Всі споживачі знають про свої права, але не всі знають про свої обов’язки. Тому хочемо нагадати споживачам, що стан санітарно-технічного обладнання, яке знаходиться в межах його приміщення, є його власністю і відповідальність за його справність несе власник приміщення. Виконавець послуг (теплопостачальна організація) здійснює обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкової системи централізованого опалення, а також стояків (до відгалуджень від стояків до приладів опалення) та запірної арматури в будинку та допоміжних приміщеннях.

Відповідно до Постанови КМУ від 03.10.2007 №1198 (із змінами) “Правил користування тепловою енергією” споживач зобов`язаний підготувати своє помешкання до опалювального сезону.

Стаття 40. Споживач теплової енергії зобов’язаний:

  •  дотримуватися вимог    нормативно-технічних   документів   та договору;
  •  забезпечувати належний  стан   обслуговування   та   безпечну експлуатацію власної системи теплоспоживання;
  •  зберігати вузол обліку та пломби на ньому в належному стані;
  •  повідомляти теплопостачальну   організацію   про  недоліки  в роботі вузла обліку;
  •  вчасно проводити розрахунки за  спожиту  теплову  енергію  та здійснювати  інші  платежі  відповідно  до  умов  договору  та цих Правил;
  •  погоджувати з теплопостачальною організацією нові підключення і  відключення  та  переобладнання системи теплоспоживання,  які є причиною  збільшення  або  зменшення  обсягу  споживання  теплової енергії;
  • надавати необхідні    розрахункові    документи   на   вимогу представників   теплопостачальної   організації   для   перевірки правильності  оплати  та відповідності записів у них показам вузла обліку;
  • повідомити теплопостачальну організацію про своє бажання щодо припинення споживання теплової енергії відповідно до договору;
  • не допускати   переобладнання  системи  теплоспоживання,  яке призводить  до  порушення  теплового  балансу   будинку,   будівлі (споруди);
  • у міжопалювальний  період виконувати обов’язкові обсяги робіт з  підготовки  до  опалювального  періоду  та  оформити  акт   про готовність  об’єкта  до  опалювального  періоду або надати рішення (лист) щодо гарантії забезпечення безпечної  експлуатації  системи теплоспоживання;

– не займати  підвали  будинків,  будівель  (споруд),  що мають небезпеку  затоплення,  в  яких  прокладені  теплові  мережі   або обладнані теплові вводи,  під майстерні,  склади,  магазини, офіси тощо.

  1. Споживач несе відповідальність за:

– вихід з  ладу  обладнання  та  приладів  комерційного  обліку теплової   енергії,  що  входить  до  складу  вузлів  обліку,  які перебувають на його балансі.  За прилади комерційного обліку інших власників несе відповідальність згідно з умовами договору;

-технічний стан,   обслуговування   та   експлуатацію  системи теплоспоживання,  що перебуває у межах його балансової  належності (експлуатаційної відповідальності);

– недотримання затверджених     договірних    значень    обсягу споживання теплової енергії та режиму теплоспоживання;

-самовільне переобладнання системи теплоспоживання;

-витікання теплоносія через несвоєчасне усунення пошкоджень на власних теплових мережах та системі теплоспоживання;

-утримання в    антисанітарному    стані    приміщень   вузлів управління,  технічних  підвалів,  горищ,  де  прокладені  теплові мережі теплопостачальної організації;

– достовірність наданої інформації.

Наше підприємство надає цілий ряд додаткових платних послуг. Споживачу лише вчасно потрібно звернутись з заявою для отримання  тої чи іншої послуги. На підприємстві наявні два гідропневматичні прилади “Тайфун” завдяки яким промивка батарей здійснюється без демонтажу – безпосередньо в квартирі. Застосування приладу  в першу чергу зменшує вартість послуг по промивці радіаторів опалення, значно прискорює процедуру промивки, при цьому уникаючи незручностей  з демонтажем секцій, які десятками років не розкручувались. Якщо Ваш прилад опалення в минулому опалювальному сезоні грів лише у верхній частині або мав недостатню тепловіддачу – це вже причина, щоб звернутися до спеціалістів нашого підприємства. Хороший хазяїн наперед дбає про тепло в своїй оселі.

Найболючіша тема для підприємства – оплата за надані послуги. Вона повинна бути обов`язком кожного споживача. Йдучи на ринок чи у магазин знаємо, що ніхто у борг товару не дасть. А підприємство  це комплекс об`єктів та виробничих потужностей, які залежать від наявності коштів. Сьогодні в країні гостро стоїть питання розрахунку з газопостачальною компанією. Проблем багато. Якби наші споживачі усвідомлювали важливість своєчасної сплати за послуги і вона була б 100%, то можна було б вчасно замінювати тепломережі в проблемних місцях, впроваджувати енергозберігаючі технології, що дало б змогу надати більш якісні послуги та не допускати підвищення вартості послуг.

Попри всі ці негаразди підприємство стабільно працює і надає послуги по теплопостачанню жителям міста та селища Благодатне.

Шановні споживачі! Звертаємося до Вас з великим проханням виконати свої зобов`язання.

Адміністрація  КП”Нововолинськтеплокомуненерго”